måndag 17 mars 2008

Hemsida och fig. B


Sådär...
... nu är det gjort, en hemsida... Skoj var det, och fastnade vid datorn, ja det gjorde jag... läääänge... :)
Längesedan jag uppdaterade sen sist... man hinner bara inte med... Men ska försöka bli bättre. (sa jag förra gången med... )

Fick mig en figurantutbildning i veckan som gick... hur kul som helst! Skall bli skoj att komma ut och figga... Blir ju inte alls samma sak som när man går med och kikar, fastän det också är skoj...

Inatt var det ju ett herrejösses väder som kom... SNÖ???

Men någon som var glad, det var Vilja! Som tokig i snön, hon älskar det! Vi åkte ut till sundsby och Vilja hade tokrace! Sprang och sprang... Några fina stilla kort blev det dock. :)
På tillbakavägen mötte vi en joggare med hund över ett krön. 5 meter mellan mig och Vilja, 10 meter mellan Vilja och en ankommande springande hund... Jag säger "kom" och är beredd på ett NEJ men se där fick jag tji. Vilja vände på en 5öring efter en sekunds eftertanke och kom glatt tillbaks! Min goa pluppa!

Så, tjo från mig och spana gärna in min hemsida... :) http://www.vilja.dinstudio.se/


Kramkram

2 kommentarer:

Carina sa...

Hej du!
Spännande med hemsida, måste kika bums!
Kram Carina

Anonym sa...

GLAD PÅSK!!

Inte bra att käka allt som går, hoppas att det kommit ut väg 2 nu?!

Ha en trevlig träff med kullsyskonen, det är alltid roligt o se hur dom utvecklas!

Ha det bäst

P.s har saknat inlägg hos dig, så det var kul med en liten rapport, ja tråkigt med ätat men resten var kul ds.