onsdag 26 mars 2008

Halt!


Hej hopp!!!

Ute snöar det fortfarande... det kommer i vågor...

Det har varit en del jobb och trams ett par dagar som gjort att träningen har fått förbi inne i köket, och givetvis på prom. men inte så mkt mer... Med trams menar jag ju hältan som inte vill försvinna... När jag ändå var hos vet igår med jobbet passade jag på att fråga honom om det... Vi bestämde att jag skall komma imorgon och vi får kika på det... När jag berättade lät det ju som växtvärk trodde han med... Men det är bra att kolla ifall ifall...!

MEN. Idag trotsade jag faktist hältan och åkte till klubben, träffade Emelie och la spår. Vilja fick ett på äng- i snö och det gick superbra! Hon spårade precis i fotspåren hela tiden. Så glad jag blev, förra gången på äng, dock utan snö var hon lite slarvigare. Fast tror det var jag som inte hade varit lika noga med vinden för att hjälpa henne då... Vi tränade under tiden spåret låg och det märktes hur kul hon tyckte att det var!
Hon gick jättefint (förutom det guppande steget :) :( !

Nu ligger hon på favoritplatsen på dörrmattan i hallen och sover och jag sitter och äter upp resterna från på(-)skägget hehe

I helgen blir det specialkurs spår.


...

2 kommentarer:

Carina sa...

Hallo!
Oj vad det har hänt saker i denna bloggen också! Härligt med två långa inlägg att läsa!
Hoppas hältan är bättre!
Nåja, hon får ju vila sig i helgen när ni sitter på skolbänken ;-))

Vi ses om en stund!
Kramis

Carina sa...

Vilken underbar bild förresten? Kan inte du maila den till mej så kanske jag får låna den till teamets hemsida?
Adde är trött på apportbocken nu säger han...
Kram igen